Tiskové zprávy

Boj proti padělkům a nedovoleným napodobeninám (část 2)

01.02.2014 - Zápis průmyslových práv Jak již bylo zdůrazněno v minulém díle tohoto seriálu o boji proti padělkům, registrace práv průmyslového vlastnictví (tj. ochranných známek, průmyslových vzorů, patentů, užitných vzorů apod.) je jedním z povinných kroků, které by měli výrobci provést před uvedením výrobků na trh nebo neprodleně po... zobrazit celou tiskovou zprávu

Boj proti padělkům a nedovoleným napodobeninám (část 1)

11.01.2014 - Já vymyslím, ty zkopíruješ Prakticky na celém světě, Českou republiku nevyjímaje, je padělání výrobků velmi rozšířeným jevem. Nikoho nepřekvapí, že předmětem padělání jsou prakticky všechny produkty, které jsou známé a oblíbené natolik, aby se padělatelům jejich činnost ekonomicky vyplácela. Kromě „tradičních“ padělků značkového... zobrazit celou tiskovou zprávu

Stanovování dvojích cen a cenová diskriminace

11.07.2013 - V některých případech se lze setkat se situací, že identický výrobek nebo identická služba je nabízena spotřebitelům za rozdílné ceny, popř. že je některý výrobek nebo služba určité skupině spotřebitelů poskytnuta zdarma, nebo naopak zcela odepřena. Obecně lze uvést, že stanovení dvojích cen je v zásadě povoleno, pokud je objektivně... zobrazit celou tiskovou zprávu

Bude platit dvouletá záruka i po účinnosti nového občanského zákoníku?

29.05.2013 - V nedávné době se s plánovanou rekodifikací občanského zákoníku, která nabude účinnosti od 1. ledna 2014, objevila celá řada protichůdných názorů na to, zda i po této novele bude u spotřebního zboží platit dvouletá záruční doba, která ve své současné podobě garantuje, že za vady, které na výrobku vzniknou v průběhu 24... zobrazit celou tiskovou zprávu

Lze jednostranně měnit cenu v obchodněprávním vztahu?

11.02.2013 - Velmi často se nás klienti dotazují, zda lze v obchodně-právním vztahu jednostranně měnit cenu, která je mezi stranami smluvně dohodnuta. A jaká bývá zpravidla odpověď? Pokud by byla smluvena doložka (§ 409 odst. 3 obchodního zákoníku) tak, že o konkrétní velikosti změny ceny bude rozhodovat pouze jedna ze smluvních stran, odporovala by... zobrazit celou tiskovou zprávu

Co to znamená vyřízení reklamace do 30 dnů?

26.08.2012 - Snad každý z nás již někdy něco reklamoval. Zda-li se jedná o reklamaci oprávněnou či neoprávněnou záleží na celé řadě faktorů, které však nejsou předmětem tohoto článku. Tento článek si klade za cíl vnést jasno do §19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele, který stanoví pro obchodníka 30denní lhůtu pro vyřízení reklamace. Co to ale znamená... zobrazit celou tiskovou zprávu

Prodej zboží mimo prostory obvyklé k podnikání

03.07.2012 - V současné době jsou již spotřebitelé většinou obeznámeni o skutečnosti, že nakoupí-li zboží prostřednictvím internetového obchodu, mohou jej bez udání důvodu a bez jakékoli sankce do 14 dnů od koupě vrátit zpět prodávajícímu a odstoupit tak od uzavřené kupní smlouvy. Hlavním důvodem, proč je tento institut upraven v právním řádu, je... zobrazit celou tiskovou zprávu

Advokátní kancelář JUDr. Miloše Rámeše a JUDr. Hany Rámešové v Brně spustila novou webovou prezentaci

13.06.2012 - Vážení klienti, dovolujeme si Vás přivítat na novém webu naší brněnské advokátní kanceláře. JUDr. Miloš Rámeš & JUDr. Hana Rámešová  advokátní kancelář Brno, Skácelova 34 zobrazit celou tiskovou zprávu

Nové zbraně proti zboží, které porušuje práva duševního vlastnictví

03.07.2012 - Novela zákona o opatřeních týkajících se dovozu, vývozu a zpětného vývozu zboží porušujícího některá práva duševního vlastnictví nově posiluje pozici osob, jejichž práva jsou porušována dovozem či vývozem padělků a napodobenin. Konkrétní obsahové změny přiblíží tento článek. Bez jakéhokoli většího mediálního zájmu byla schválena novela,... zobrazit celou tiskovou zprávu

Víte, co je to spotřebitelská cash-back akce?

20.06.2013 - Setkali jste se v souvislosti s nákupem výrobku s termínem "cash back" a nevíte, co to znamená? Je-li spotřebiteli nabízeno vrácení části kupní ceny při splnění určitých podmínek, je nutné tyto podmínky spotřebiteli předem oznámit. Typickou tzv. cash back akcí je situace, kdy je spotřebiteli přislíbeno vrácení předem určené částky, a to tehdy,... zobrazit celou tiskovou zprávu
Právě se nacházíte: Advokátní kancelář Brno > Tiskové zprávy


Kontaktujte nás
Advokátní kancelář v Brně
Skácelova 34, Královo-Pole+420 603 764 595
+420 605 585 405
rames.ak@seznam.cz

Tiskové zprávy
Archív tiskových zpráv